środa, 2 października 2013

2 października

Dzisiaj dowiadywałam się w sprawie szczepień. Mam zamiar doszczepić się jeszcze przeciwko durowi brzusznemu i żółtej febrze. Może jeszcze tężęc, błonica i krztusiec, nie wiem, czy w tak krótkim czasie uda mi się wszystko.

W internecie znalazłam ciekawą stronę dotyczącą uczenia niewidomych. Czytałam materiały i pojawiały mi się w głowie pytania, które chciałabym zadać M.

Znów mi ktoś powiedział, że jestem odważna. Właściwie to wcale się tak nie czuję. Po prostu robię to, czego bardzo w tej chwili chcę.
Chyba zawsze tak miałam, że ciągnęło mnie w świat. Ciekawość była tak silna, że przeważała lęk.

Teraz też główną moją motywacją jest ciekawość. Jestem ciekawa, czego się tam dowiem, nauczę, jakich ludzi spotkam.

W głowie dzisiaj piękny oberek. Chyba jednak poszukam klarnetu. Muzyka to kolejny ciekawy świat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz